مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 بهمن 1398 ساعت 06:402020-02-04سياسي

دست هایی برای عقب ماندگی تولید در کارخانه آرد و گلوکز دنا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، امیرحسین نظافت دبیر قرارگاه احمدی روشن بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: مدت هاست خبرها حکایت از حال ناخوش کارخانه آرد و نشاسته یاسوج را دارد.

کارخانه ای که قریب به 30 سال از فعالیت آن می گذرد اما به دلیل سهل انگاری در مدیریت نتوانسته دین خود را در قبال مردم استان  ادا کند.

زمزمه هایی به گوش می رسد که عن قریب ممکن است شاهد واگذاری کارخانه آرد دنا به بخش خصوصی باشیم و امروز درگیر معضلاتی شده که در صورت عدم رسیدگی مسؤولان می تواند بحران های جدی تری برای استان ایجاد کند.

روسای جدید کارخانه در دیدار اخیر با بسیج دانشجویی اذعان داشتند که هدفشان از حضور در این استان چیزی جز اصلاح و نجات کارخانه نیست؛ که اگر این اتفاق محقق نشود هلدینگ اقتصادی کوثر ابایی ندارد تا در واگذاری کارخانه آرد و گلوکز دنا به بخش خصوصی اقدام کنید.

 در اینجا سوالاتی مطرح می شود که منتظر پاسخ مستدل آنها از سوی مسؤولان ذی ربط هستیم؛ چرا که جامعه دانشجویی برای مطالبه حقوق حقه مردم استان ، حق اشتغال جوانان و حق پیشرفت بدون فساد استان کوتاه نخواهد آمد و تا رسیدن به نتیجه مطلوب از تلاش دست نمی کشد.

چه اقداماتی مثبتی صورت گرفته است  که حداکثر تلاش برای عدم واگذاری کارخانه به بخش خصوصی صورت گرفته باشد!؟ آیا شاهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست هایی برای عقب ماندگی تولید در کارخانه آرد و گلوکز دنا

دست هایی برای عقب ماندگی تولید در کارخانه آرد و گلوکز دنا