مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 15 بهمن 1398 ساعت 05:162020-02-04اقتصادي

فروشنده دوره گردی که در مراغه مدرسه ساخت


اسماعیل بهاری خیر مدرسه ساز 58 ساله مراغه ای که یک فرزند دختر و همسری معلول داردو مشغول دوره گردی و خواربار فروشی در روستاهاست و ماهانه کمتر از سه میلیون تومان درآمد دارد در گفت و گو با ایرنا درباره خودش و خانواده اش و چگونگی ساخت این مدرسه افزود: مشکلات مالی و اجتماعی زیادی دارم و برای امرار معاش در روستاهای منطقه به شغل دوره گردی و دست فروشی مشغولم.

وی گفت: زیاد علاقه ای به پرداختن در خصوص مشکلات خود ندارم چرا که اعتقاد دارم باید در اوج مشکلات دست همنوعان خود را بگیریم.

وی افزود: در یکی از روزهای سرد زمستان سال گذشته در روستای سعید آباد مراغه، پایین مدرسه کانکسی روستا بساط دست فروشی پهن کرده بودم، هوا بسیار سرد و غیر قابل تحمل بود و من تنها و بدون هیچ مشتری و خریداری در کنار بساط خود در آن سرمای سوزناک ایستاده بودم.

سر و صدای دانش آموزانی که در کانکس مدرسه درس می خواند ذهنم را مشغول خود کرده بود و شاید این موضوع باعث شده بود که زیاد سرما را حس نکنم.

بهاری ادامه داد: برای من بسیار رنج آور بود که من با این سن و سال تحمل سرمای زمستان را ندارم، چگونه این کودکان در این سرمای زمستان در کانکسی کوچک نشسته و مشغول تحصیل هستند.

در یک لحظه درد تمام وجودم را گرفت و با اندوه و ناراحتی بسیار و با توکل به خدا تصمیم ساخت مدرسه ای را در این رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروشنده دوره گردی که در مراغه مدرسه ساخت

فروشنده دوره گردی که در مراغه مدرسه ساخت