مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 بهمن 1398 ساعت 15:262020-02-03اقتصادي

قزوین می تواند به قطب تولید لوازم خانگی تبدیل شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، هدایت الله جمالی پور روز دوشنبه در سومین روز از دهه مبارک فجر از کارخانه لوازم خانگی در شهر صنعتی البرز بازدید کرد و در جریان فعالیت های این واحد قرار گرفت.

این کارخانه که از قدیمی ترین واحدهای تولید لوازم خانگی کشور است سالانه یک میلیون و 56 هزار دستگاه انواع یخچال، فریزر، جاروبرقی، کولر گازی و لباسشویی تولید می کند و برای 760 نفر شغل ایجاد کرده است.

استاندار قزوین در این بازدید اظهار داشت: خوشحالیم که یکی از واحدهای برند و شاخص در زمینه لوازم خانگی در استان قزوین فعالیت می کند و توانسته با عبور از بحران های اقتصادی و فراز و نشیب ها امروز به عنوان یک واحد موفق بدرخشد قادر است تولیدات خود را بالا ببرد.

جمالی پور یادآور شد: قزوین قادر است به قطب صنایع لوازم خانگی، پوشاک، قطعه سازی تبدیل شود و آمادگی داریم از شرکت هایی که ظرفیت تولیدات بیشتر را دارند حمایت کنیم.

وی تصریح کرد: بخشی از تعطیلی واحدهای صنعتی ما ناشی از سو مدیریت در کارخانه ها بوده و در این واحد نیز مدتی شاهد ضعف مدیریتی بودیم که چند خط تولید تعطیل شد اما با تغییرات مدیریتی شاهد پویایی این واحد شده ایم که توانسته با همه مشکلات ناشی از تحریم روی پای خود بایستد و به رونق برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قزوین می تواند به قطب تولید لوازم خانگی تبدیل شود

قزوین می تواند به قطب تولید لوازم خانگی تبدیل شود