مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 بهمن 1398 ساعت 15:202020-02-03اقتصادي

عرضه دنا پلاس اتوماتیک از بهار سال آینده


مدیر عامل ایران خودرو در ساوه گفت: خودروی دناپلاس اتوماتیک فروردین ماه 99 به بازار عرضه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ مقیمی در حاشیه افتتاح طرح توسعه تولید قطعات خودرو در شرکت یدکی موتور ایران و یدک نوید واقع در شهر صنعتی کاوه شهرستان ساوه در جمع خبرنگاران به وضعیت کنونی تولیدات جدید صنعت خودروی کشور اشاره کرد و افزود: خط تولید خودروی دناپلاس اتوماتیک ظرف چند روز آینده توسط وزیر صنایع رونمایی خواهد شد و از فروردین ماه سال آینده این خودرو به بازار عرضه می شود و محصولات دیگری نیز در آینده نزدیک رونمایی خواهد شد.

وی بیان کرد: به همت قطعه سازان شبکه تامین قطعات خودرو و هماهنگی بین بخشی صورت گرفته خوشبختانه میزان تولید خودرو به بیش از دو هزار دستگاه رسیده است.

مدیر عامل ایران خودرو به نشستی با قطعه سازان برای انعقاد تفاهم نامه ای در راستای رونق تولید اشاره کرد و افزود: در این نشست مقرر شد تا با یک توان مضاعف میزان تولید در فاز نخست تا دو هزار و 500 دستگاه و سپس تا سه هزار دستگاه افزایش یابد.

مقیمی به وضعیت تعهدات ایران خودرو در پی افزایش میزان تولید خودرو اشاره کرد و گفت: طی سه ماه گذشته افزون بر 150 هزار دستگاه خودرو به متقاضیان تحویل داده شده و مابقی تعهدات نیز طی ماههای آینده طبق برنامه زمان بندی عملیاتی شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه دنا پلاس اتوماتیک از بهار سال آینده

عرضه دنا پلاس اتوماتیک از بهار سال آینده