مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 بهمن 1398 ساعت 15:162020-02-03سياسي

22 هزار واحد مسکونی ناکارآمد در بویراحمد و دنا وجود دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، غلام محمد زارعی روز دوشنبه در نشست مشترک اقتصاد مقاومتی و شورای برنامه ریزی و توسعه کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج با حضور محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور اظهار داشت: تعداد افراد ساکن در مناطق حاشیه ای شهر یاسوج مرکز این استان حدود 100 هزار نفر است.

وی افزود: نبود تعادل در ارائه انواع خدمات به ساکنان مناطق حاشیه ای شهر یاسوج محسوس، مشهود و ملموس است.

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امید است که مسؤولان دولت دوازدهم با نگاه ویژه به مناطق حاشیه ای شهر یاسوج اعتبارات لازم برای تأمین زیرساخت ها و کاهش مشکلات ساکنان آنها را اختصاص دهد.

زارعی عنوان کرد: چنانچه در حوزه راه های کهگیلویه و بویراحمد سرمایه گذاری بیشتری شود نتایج مثبتی برای دیگر استان ها و مناطق کشور دارد.

وی ابراز داشت: برخی از جاده های ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد به دلیل نداشتن وضعیت مناسب به قتلگاه مردم تبدیل شده و ساماندهی آنها نیز به نفع مردم و کشور خواهد بود.

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت آبی چشمگیر کهگیلویه و بویراحمد و لزوم مدیریت منابع آبی آن، گفت: شهر یاسوج دارای تنش آبی بالا بوده و باید اجرای طرح های مدیریت آبی نیز در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

22 هزار واحد مسکونی ناکارآمد در بویراحمد و دنا وجود دارد

22 هزار واحد مسکونی ناکارآمد در بویراحمد و دنا وجود دارد