مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 بهمن 1398 ساعت 13:552020-02-03سياسي

صیانت از شور انقلابی و طلاب جوان یک ضرورت است


رهبر معظم انقلاب بر برنامه ریزی برای شناسایی و به کارگیری استعداد های برتر فکری از میان طلاب جوان تأکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری؛ حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (دوشنبه) در دیدار اعضای شورای عالی حوزه های علمیه بر برنامه ریزی برای شناسایی و به کارگیری استعداد های برتر فکری از میان طلاب جوان تأکید کردند.

رهبر انقلاب اسلامی در این دیدار، نقش شورای عالی حوزه های علمیه در سیاستگذاری برای تربیت معلمان و مربیان دینی در جامعه را بسیار مهم و حیاتی دانستند و با قدردانی از زحمات اعضای این شورا و مدیریت حوزه، افزودند: حد و مرز وظایف شورای عالی و مدیریت حوزه یعنی تفاوت بین سیاستگذاری و اجرا باید هر چه مشخص تر باشد تا بازده کار چند برابر شود.

حضرت آیت الله خامنه ای هدف از انقلاب اسلامی و جان فشانی و فداکاری های امام بزرگوار در به ثمر رساندن این نهضت را تحقق حاکمیت و شریعت اسلامی خواندند و گفتند: دشمن برای شناسایی نقاط مؤثر انقلاب و ضربه زدن به مبانی اساسی آن برنامه دارد و از جمله مقاصد آن ها حوزه های علمیه است.

صیانت از شور انقلابی و طلاب جوان با توجه به آنچه امام راحل در اواخر حیات مبارکشان بیان فرمودند (منشور روحانیت) یک ضرورت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صیانت از شور انقلابی و طلاب جوان یک ضرورت است

صیانت از شور انقلابی و طلاب جوان یک ضرورت است