مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 بهمن 1398 ساعت 18:302020-02-02اقتصادي

حوزه سرب و مس را متحول می کنیم/ساخت اسکله مکانیزه در بندر شهید رجایی


مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه سرب و مس گفت: امروز می خواهیم این حوزه را متحول کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عزیزالله عصاری بعدازظهر یکشنبه در کنفرانس خبری اعلام احداث مجتمع فرآوری و تولید شمش سرب و روی شهرستان کوهبنان بیان داشت: اگر اقتصاد ما یک حاج قاسم سلیمانی داشت وضعیت بهتری داشتیم.

وی ضمن معرفی شرکت توسعه معادن و فلزات افزود: شرکت سرمایه گذاری از شرکت ها برتر بورس است و در رده 10 شرکت برتر بورس قرار دارد که دارای پایگاه های خوبی در کرمان است.

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات گفت: 22.

5 درصد سهام شرکت گل گهر، 20 درصد سهام شرکت گوهر زمین و 17 درصد از سهام چادرملو متعلق به شرکت توسعه معادن و فلزات است ضمن اینکه 26 میلیارد تومان ارزش سهام این شرکت است.

عصاری با اشاره به اینکه برخی شرکت ها مواد اولیه خود را از خارج وارد می کنند، گفت: یکی از مشکلات شرکت های فولاد سازی تأمین خوراک بود، شرکت توسعه معادن و فلزات با همکاری 12 شرکت به مسئله اکتشاف ورود پیدا کرد و یک کنسرسیوم اکتشاف ایجاد کرد که برای اولین بار شکل گرفته است.

وی عنوان کرد: اگر به 55 میلیون تن فولاد در افق 1404 برسیم چهار هزار میلیون تن اکتشاف کم داریم؛ در شرایط فعلی که دولت به دلیل تحریم ها در تنگنا است کنسر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه سرب و مس را متحول می کنیم/ساخت اسکله مکانیزه در بندر شهید رجایی

حوزه سرب و مس را متحول می کنیم/ساخت اسکله مکانیزه در بندر شهید رجایی