مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 بهمن 1398 ساعت 17:062020-02-02ورزشي

دبیرکل فدراسیون جهانی وزنه برداری: تاریخچه وزنه برداری ایران بسیار غنی است


محمدحسن جلود غروب یکشنبه در مراسم افتتاحیه مسابقات وزنه برداری جام فجر گرامیداشت جهان پهلوان محمود نامجو در رشت اظهار داشت: از همه مسئولان این کشور به خصوص علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری و ارسلان زارع استاندار گیلان تشکر می کنم که میزبانی این رقابت ها را قبول کردند.

وی افزود: مسئولان این استان جهت برگزاری این رقابت ها در سطح مطلوب زحمات زیادی کشیده و با جدیت درصدد برگزاری هرچه بهتر این رقابت ها هستند و به طور حتم این مسابقات در سطح بالایی برگزار می شود و ما شاهد میزبانی بسیار خوبی خواهیم بود.

دبیرکل فدراسیون جهانی وزنه برداری بیان کرد: مردم ایران و استان گیلان بسیار مهماندوست و صلح دوست هستند و از مهمانان خود به نحو احسن پذیرایی و میزبانی می کنند و برای همه شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات نیز آرزوی موفقیت و پیروزی دارم.

همچنن استاندار گیلان نیز در جریان مراسم افتتاحیه این رقابت ها گفت: خوشبختانه وزنه برداری در ایران اصالت دارد و این دوره از رقابت ها نیز یک رویداد بزرگ فرهنگی - ورزشی برای ایران و استان گیلان است.

ارسلان زارع افزود: امیدوارم که میزبان شایسته ای برای این رویداد مهم باشیم و میهمانان این رقابت ها با خاطره خوش گیلان و ایران را ترک کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیرکل فدراسیون جهانی وزنه برداری: تاریخچه وزنه برداری ایران بسیار غنی است

دبیرکل فدراسیون جهانی وزنه برداری: تاریخچه وزنه برداری ایران بسیار غنی است