مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 بهمن 1398 ساعت 10:462020-02-02اقتصادي

28 پروژه با 540 میلیارد ریال در دنا افتتاح و کلنگ زنی شد


28 پروژه و طرح عمرانی و اقتصادی با اعتباری افزون بر 540 میلیارد ریال به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان دنا افتتاح و کلنگ زنی شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد 28 پروژه و طرح عمرانی و اقتصادی با اعتباری افزون بر 540 میلیارد ریال به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد در شهرستان دنا افتتاح و کلنگ زنی شد.

حسین کلانتری، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در مراسم افتتاح و یا کلنگ زنی پنج پروژه به نیابت از دیگر طرح ها و پروژه های عمرانی و اقتصادی شهرستان دنا گفت: از مجموع این تعداد 23 پروژه عمرانی و پنج طرح اقتصادی است.

وی افزود: 14 پروژه عمرانی با اعتباری افزون بر 400 میلیارد ریال افتتاح و 9 پروژه با اعتباری افزون بر 52 میلیارد ریال کلنگ زنی است.

کلانتری کرد: 5 طرح اقتصادی شهرستان دنا با اشتغالزایی 30 نفر افتتاح و به بهره برداری رسید.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: این طرح ها در بخش های کشاورزی، راه، فرهنگی، ورزشی، گازرسانی و دیگر حوزه هاست.

کلانتری تصریح کرد: سالن ورزشی روستای کریک، کلنگ زنی و تکمیل راه روستایی بیاره، کلنگ زنی پارک سی سخت از جمله طرح هایی است که به نمایندگی از دیگر طرح ها کلنگ زنی و یا افتتاح شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

28 پروژه با 540 میلیارد ریال در دنا افتتاح و کلنگ زنی شد

28 پروژه با 540 میلیارد ریال در دنا افتتاح و کلنگ زنی شد