مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 13 بهمن 1398 ساعت 09:052020-02-02سياسي

آقاتهرانی: ارائه لیست های مختلف، وحدت را نفی نمی کند


دبیرکل جبهه پایداری با بیان اینکه ارائه لیست هایی با افراد مختلف، وحدت را نفی نمی کند، گفت: اگر واقعا امکان لیست مشترک وجود نداشت، می توان لیست مستقل ارائه داد البته تلاش جبهه پایداری بر ارائه لیست مشترک بوده است.

- دبیرکل جبهه پایداری با بیان اینکه ارائه لیست هایی با افراد مختلف، وحدت را نفی نمی کند، گفت: اگر واقعا امکان لیست مشترک وجود نداشت، می توان لیست مستقل ارائه داد البته تلاش جبهه پایداری بر ارائه لیست مشترک بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسمین مرتضی آقا تهرانی در دومین روز از هجدهمین دوره ی آموزشی تشکیلاتی جهاد اکبر بیان کرد: در خصوص بخش معنویت و اخلاق بیانیه گام دوم، تحقیقی در استان قم آغاز شد.

از گذشته تاکنون بیشتر به جنبه فردی اخلاق می پرداختند، بعدها و با توسعه جوامع، بحث اخلاق اجتماعی مطرح شده و اکنون بحث اخلاق در این دو بخش خلاصه می شود.

در حالی که در بیانیه گام دوم به این مطلب اشاره شده که حتی فکر جمعی نیز می تواند اخلاقی یا غیر اخلاقی باشد و حتی انقلاب نیز می تواند اخلاقی و غیر اخلاقی باشد؛ چراکه انقلاب خود برآیند یک حرکت جمعی و میلیونی مردمی است.

وی در پاسخ به سوال دانشجویان درباره معنای وحدت در انتخابات، بیان کرد: وحدت به معنای عدم مخالفت با یکدیگر نیست و ارائه لیست هایی با افراد مختلف، وحدت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقاتهرانی: ارائه لیست های مختلف، وحدت را نفی نمی کند

آقاتهرانی: ارائه لیست های مختلف، وحدت را نفی نمی کند