مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 بهمن 1398 ساعت 10:102020-02-01فناوري

عکاسی حرفه ای با کمک هوش مصنوعی پیشرفته در گوشی Huawei Y9s


هوآوی در گوشی میان رده جدید خود، هوش مصنوعی را به نحوی برای دوربین به کار گرفته که باعث بهبود استانداردهای خروجی در عکس برداری از سوژه ها و صحنه های مختلف شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر ، گوشی های هوشمند با بهره گیری از سخت افزارهای سطح بالا و راهکارهای نرم افزاری مخصوص، به ابزارهایی جذاب برای ثبت تصاویر با کیفیت تبدیل شده اند.

اما تعداد گزینه ها و تنظیمات پیچیده ممکن است مشکلاتی را هنگام ثبت تصاویر، برای کاربران ایجاد کند و باعث سردرگمی آن ها شود.

در گوشی Huawei Y9s دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، دوربین دوم 8 مگاپیکسلی اولترا واید با زاویه دید 120 درجه ای و سنسور 2 مگاپیکسلی مخصوص تشخیص عمق میدان، امکان استفاده از هوش مصنوعی را دارند.

هوش مصنوعی قدرتمندی که ثبت عکس های با کیفیت را در شرایط مختلف مهیا می کند و این امکان را می دهد که در کوتاه ترین زمان و با اعمال کم ترین میزان تنظیمات، خروجی قابل توجهی را شاهد باشیم.

هوش مصنوعی Huawei Y9 می تواند 22 دسته بندی مختلف و بیش از 500 صحنه را شناسایی کند و پس از این مرحله، نوبت به اعمال مناسب ترین تنظیمات می رسد تا کاربر به بهترین شکل ممکن از دوربین گوشی خود استفاده کند.

هوش مصنوعی تأثیر قابل توجهی روی عکس برداری در محیط هایی با نور محدود می گذارد و استفاده از قابلیت Night Mode باعث ثبت تصاویر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عکاسی حرفه ای با کمک هوش مصنوعی پیشرفته در گوشی Huawei Y9s

عکاسی حرفه ای با کمک هوش مصنوعی پیشرفته در گوشی Huawei Y9s