مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 بهمن 1398 ساعت 09:572020-02-01سياسي

نواختن زنگ انقلاب در مدارس میبد


فرماندار میبد روز شنبه در این مراسم طی سخنانی گفت: بهترین روزهای زندگی ما روزهایی مانند ایام الله دهه فجر می باشد که یادآور رشادت های همه شهدا و کسانی است که در راه حفظ انقلاب تلاش کردند.

حسین فلاح خطاب به دانش آموزان افزود: ما باید قدر انقلاب را بدانیم هر چند در حال حاضر مشکلات و سختی های زیادی داریم و شما با زحمات و سختی هایی که خانواده هایتان می کشند می توانید درس بخوانید و علم اندوزی کنید.

وی تصریح کرد: انقلاب دست آوردهای زیادی داشته ، همچنین آرامش و امنیتی که امروز داریم به برکت انقلاب و خون شهدا شکل گرفته است.

همچنین صبح امروز شنبه مراسم نمادین استقبال از امام راحل در آرامگاه آیت الله شیخ محمد ابراهیم اعرافی با حضور دانش آموزان ، نونهالان ، مسوولان و نیروهای انتظامی و بسیج و سپاه ناحیه میبد برگزار شد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی میبد در این مراسم گفت: ساعت 9 صبح چنین روزی حضرت امام راحل به میهن بازگشت و همه به استقبال امام رفتند و ورود امام به کشور را گرامی داشتند.

حجه الاسلام محمد رضا ابراهیمی افزود: همانطور که مردم و جوانان در مقابل طاغوت زمان ایستادند تا انقلاب به پیروزی رسید درحال حاضر نیز همه چشم به فرمان مقام معظم رهبری به عنوان ولی فقیه زمان دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نواختن زنگ انقلاب در مدارس میبد

نواختن زنگ انقلاب در مدارس میبد