مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 بهمن 1398 ساعت 14:402020-01-31سياسي

تیر دشمنان برای نا امیدی مردم از نظام به سنگ خورده است


خیلی ها تلاش کردند که مردم نتوانند این روزها را جشن بگیرند ولی همه تیرهای آنها تا به امروز به سنگ خورده است هر چند برای مردم و نظام مشکلات و دردسرهای فراوانی هم درست کردند اما تاکنون نتوانستند پیروز شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما مرکز البرز؛ آیت الله حسینی همدانی گفت: عده ای از جامعه شناسان می گویند که انقلاب اسلامی هم مثل بقیه پدیده های دنیا یک تولد و یک مرگی دارد و روزی هم از بین میرود و این انقلاب هم مستثنی نیست اما ما بنابر آموزه های قرآنی و وعده های الهی و روایات معصومین (ع) اعتقاد داریم که اسلام عالم گیر خواهد شد و همه دنیا زیر پوشش اسلام و معارف اسلامی قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه اضافه کرد: این را می دانیم که تحقق وعده های خداوند متعال با شرایطی مثل ایمان، عمل صالح، توکل، صبر و استقامت محقق می شود، لذا برای بقای انقلاب اسلامی باید شروطی را رعایت کنیم و همه ما در مسیری مناسب قدم برداریم، هر گاه از این شروط غفلت شد شکست قطعی شد و هر جا دشمن غلبه کرد عزت و کرامت انسان ها به خصوص مسلمانان را از بین برد.

آیت الله حسینی همدانی گفت: نیاز است که جوانها تاریخ خودمان بخصوص تاریخ قبل از انقلاب را مطالعه کنند و ببینند که چه فضاحتی بود، یک نمونه آن هم لیستی از نمایندگان مجلس شورای ملی آن موقع بود که توسط سفیر آمریکا در یک مقاطع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیر دشمنان برای نا امیدی مردم از نظام به سنگ خورده است

تیر دشمنان برای نا امیدی مردم از نظام به سنگ خورده است