مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 11 بهمن 1398 ساعت 09:152020-01-31فرهنگي

نمایش 22 فیلم سودای سیمرغ سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر از 14 بهمن


دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان با نمایش 22 فیلم سودای سیمرغ سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر از 14 بهمن آغاز می شود.

- نمایش 22 فیلم سودای سیمرغ سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر از 14 بهمن دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان با نمایش 22 فیلم سودای سیمرغ سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر از 14 بهمن آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، مرکزا صفهان ؛ مدیر اجرایی دهمین جشنواره فیلم فجر با بیان اینکه اصفهان از معدود استان هایی است که به طور رسمی آیین افتتاحیه خواهد داشت گفت: این رویداد فرهنگی 14 بهمن در سالن اصلی پردیس سینمای سیتی سنتر اصفهان به طور رسمی آغاز می شود.

رضا دهقانی افزود: در مراسم افتتاحیه این جشنواره 3 برنامه بزرگداشت از سینماگران استان اصفهان برگزارواز خانواده شهید عبدالرسول زرین تجلیل می شود.

وی از ویژگی جشنواره فیلم فجر امسال نسبت به سال های گذشته را اهدای جایزه مقاومت به عنوان یکی از بخش های ویژه بیان کردو گفت: این بخش به مناسبت شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در دهمین جشنواره فیلم فجر اصفهان به یکی از هنرمندانی که در عرصه هنر انقلاب و مقاومت فعالیت قابل ملاحظه ای داشته باشد، تعلق می گیرد.

دهقانی افزود: وی افزود: امسال به کمک بخش خصوصی و رایزنی های انجام گرفته با اتحادیه تهیه کنندگان، 22 فیلم در بخش سودای سیمرغ در دهمین جش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش 22 فیلم سودای سیمرغ سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر از 14 بهمن

نمایش 22 فیلم سودای سیمرغ سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر از 14 بهمن