مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 بهمن 1398 ساعت 06:102020-01-27فرهنگي

ای کاش مخاطبان فراموش مان نکنند/ سرانجام یک ایده در «خندوانه»


بهروز بقایی از حضور خود در «خندوانه» و در همکاری با رامبد جوان برای گزارش های ایران گردی گفت و اینکه ایده اش در آن مقطع به سرانجام و هدف خود رسید.

- بهروز بقایی از حضور خود در خندوانه و در همکاری با رامبد جوان برای گزارش های ایران گردی گفت و اینکه ایده اش در آن مقطع به سرانجام و هدف خود رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهروز بقایی بازیگر باسابقه تئاتر، سینما و تلویزیون ضمن مرور بخشی از خاطرات خود در سال های گذشته، از بازگشت خود به عرصه کارگردانی و بازیگری در آینده نزدیک خبر داد.

تجربه حضور در خندوانه وی که با برنامه سلام صبح بخیر از شبکه سه سیما گفتگو می کرد، در مرور خاطرات خود به حضور در خندوانه اشاره و درباره گزارش های شهر به شهر خود در این برنامه که در فصل های بعدی ادامه پیدا نکرد، توضیح داد: ایده ای که داشتم که تقریباً به سرانجام رسیده بود و خود رامبد جوان کمک کرد که هم خیلی به هر طرف سرک نکشیم و هم آنچه هدف بود انجام شود.

بقایی در پاسخ به این سوال که تلویزیون چقدر می تواند در ارائه جذابیت های کشور و سرگرمی های این چنینی نقش داشته باشد، بیان کرد: تلویزیون در این زمینه نقش مهمی می تواند داشته باشد و اساساً یکی از وظایف تلویزیون همین است که این حال خوب مردم را پیدا کرده، سبک و سنگین کنیم و پخش کنیم، البته باید نسل جدید هم به برنام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ای کاش مخاطبان فراموش مان نکنند/ سرانجام یک ایده در «خندوانه»

ای کاش مخاطبان فراموش مان نکنند/ سرانجام یک ایده در «خندوانه»