مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 بهمن 1398 ساعت 07:152020-01-26سياسي

اصلاح مصوبه تخفیف به اسناد «نکول شده»


اعضای شورای اسلامی شهر تهران مصوبه خود در خصوص ارائه به اسناد نکول تخفیف به اسناد نکول شده را اصلاح کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اعضای شورای اسلامی شهر تهران در جلسه امروز شورا مصوبه گذشته خود در خصوص تخفیفات پیش بینی شده برای اسناد نکول شده اصلاح تایپی کردند.

محسن هاشمی با بیان این که هفته گذشته در مورد اسناد نکول شده مصوباتی داشتیم و قرار شد با تعیین مبالغ و زمان های مشخصی به افراد تخفیف بدهیم، گفت: اما این موضوع هفته قبل سوء تفاهماتی را ایجاد کرد و برای عبور از این اختلافات پیشنهاد دادم که یکبار دیگر این قسمت مصوبه در شورا بررسی شود.

وی در تشریح این سوء تفاهم اظهار کرد: در متن پیشنهاد نوشته شده بود که خسارت تأخیر باید ارائه شود، اما در جدول مربوطه که در مورد تخفیفات بود به این موضوع توجه نشده بود و از آنجایی که متن مصوبه با پیشنهاد مصوب تفاوت داشت و این نشان می داد که اعضای شورا هنوز بر موضوع تسلط ندارند و زمانی که ما این مصوبه را به شهرداری ابلاغ کردیم، معاونت مالی به این موضوع ایراد گرفت.

رییس شورای شهر تهران با بیان این که بازه زمانی که برای ارائه ی تخفیف در نظر گرفتیم متفاوت است، ادامه داد: ما تصویب کردیم که اسناد با سررسید سال 1390 به قبل که می تواند یک بازه بیش از 20 ساله را شامل شود و قطعاً مبالغی که در پرداخت می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح مصوبه تخفیف به اسناد «نکول شده»

اصلاح مصوبه تخفیف به اسناد «نکول شده»