مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 15:302020-01-25دانش

«کمیته های متناظر» حمل ونقل تاسیس می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با توجه به عضویت جمهوری اسلامی ایران در سازمان بین المللی استانداردسازی (ISO) و همچنین وجود کمیته های تخصصی در این سازمان، - فراخوان تشکیل کمیته های فنی متناظر با عنوان سیستم های حمل و نقل هوشمند و سیستم های مدیریت ایمنی ترافیک راه ها اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با توجه به عضویت جمهوری اسلامی ایران در سازمان بین المللی استانداردسازی (ISO) و همچنین وجود کمیته های تخصصی در این سازمان، لازم است که تمامی کشور های عضو، کمیته های متناظری را جهت اعمال نظر بر روی مصوبات کمیته های تخصصی ISO و یا تغییر آن ها ایجاد کنند.

بر همین اساس، ستاد توسعه فناوری های فضایی، حمل و نقل و پیشرفته معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با همکاری سازمان استاندارد، برای این موضوع فراخوان اعلام کردند.

کمیته فنی متناظر (ISIRI/ TC 204) با عنوان سیستم های حمل و نقل هوشمند و همچنین کمیته فنی متناظر (ISIRI/ TC 241) با عنوان سیستم های مدیریت ایمنی ترافیک راه ها دو کمیته ای هستند که این ستاد از فعالان و متخصصان، برای عضویت در آن ها دعوت به عمل آورده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کمیته های متناظر» حمل ونقل تاسیس می شود

«کمیته های متناظر» حمل ونقل تاسیس می شود