مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 بهمن 1398 ساعت 09:302020-01-23اقتصادي

آیا آرایش صورت بر شخصیت اجتماعی زنان تأثیر دارد؟


گذراندن وقت جلوی آینه برای آرایش کردن صورت، کاری است که روزانه خیلی از افراد انجام می دهند.

به طور متوسط زنان برای رسیدن به ظاهری مورد پسند، - ایسنا/خراسان رضوی گذراندن وقت جلوی آینه برای آرایش کردن صورت، کاری است که روزانه خیلی از افراد انجام می دهند.

به طور متوسط زنان برای رسیدن به ظاهری مورد پسند، 29 دقیقه زمان صرف آرایش می کنند و یک سوم از زنان، هرگز بدون آرایش از خانه بیرون نمی روند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازساینس نیوز، زنان به طور متوسط، 136 روز که معادل 3276 ساعت است را صرف آماده شدن برای حضور در یک مهمانی بیرون از منزل می کنند.

روزگاری، زنان آبرومند، آرایش نمی کردند و تنها زنانی آرایش می کردند که قصد جلب توجه دیگران را داشتند و در واقع، چشمان، لب و گونه های آرایش کرده نشانه ای برای تبلیغ بود.

به تدریج، آرایش رواج یافت تا حدی که در جنگ جهانی دوم، اعتقاد بر این بود که آرایش کردن(استفاده از رژلب) برای افزایش روحیه، حیاتی است و لوازم آرایشی با دیگر موارد ضروری به کشورها وارد شدند.

امروزه آرایش کردن برای بسیاری از افراد، رایج شده است و در بسیاری از مراسم و مناسبت ها تعداد بسیار زیادی از افراد با آرایش حضور دارند.

این روزها، چهره های بدون آرایش، نادر است و گاهی افراد بر این باورند که آرایش کردن می تواند شایستگی و حرفه ای بودن آنان را نشان دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا آرایش صورت بر شخصیت اجتماعی زنان تأثیر دارد؟

آیا آرایش صورت بر شخصیت اجتماعی زنان تأثیر دارد؟