مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 11:172020-01-22اجتماعي

پارکینگ شهرداری «پیاده راه» می شود


بیژن مرادی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا، اظهارداشت: اکنون شرکت آب منطقه ای کرمانشاه در حال ساماندهی رودخانه آبشوران در محدوده پارکینگ شهرداری است و پس از اتمام فعالیت ساماندهی کار پیاده راه شدن این محدوده آغاز خواهد شد.

وی افزود: به منظور شروع عملیات شرکت آب منطقه ای باید بخش مهمی از طول مسیر که در کنار میدان مالیات قرار دارد را به ما تحویل دهد.

شهردار منطقه چهار کرمانشاه با اشاره به پرتردد بودن مسیر پارکینگ شهرداری، یادآور شد: براساس طراحی های انجام شده تمام این محدوده به یک پیاده راه بزرگ برای مردم تبدیل می شود و در وسط آن یک راه کوچک برای تردد اضطراری خودروهای امدادی ایجاد خواهد شد.

مرادی توضیح داد: برای پوشاندن کف محدوده سنگ فرش در نظرگرفته شده است و چند طرح زیباسازی و المان شهری نیز در این محدوده اجرا می شود.

به گفته بهرام درویشی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمانشاه بخش اول پروژه ساماندهی رودخانه آبشوران که حدود 20 متر در حوالی میدان مالیات می شود، تا 10 روز آینده به اتمام می رسد و 80 متر باقی مانده نیز اواخر اسفند ماه تحویل داده خواهد شد.

ضرب الاجل استاندار برای شهرداری حمید اعتصام معاون عمرانی استاندار کرمانشاه روز 28 دی ماه در نشست شورای برنامه ریزی اعلام کرد مصالح مورد نیاز خریداری شده است و به نظر می رسد که تا پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارکینگ شهرداری «پیاده راه» می شود

پارکینگ شهرداری «پیاده راه» می شود