مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 10:052020-01-21سياسي

میزبانی 6 امامزاده در سمنان و سرخه از سوگواره یاس نبوی


رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان گفت: آیین عزاداری ایام شهادت حضرت زهرا(س) با عنوان سوگواره یاس نبوی هم زمان با سایر نقاط کشور در 6 امامزاده و بقعه متبرکه شهرستان های سمنان و سرخه برگزار می شود.

- حجت الاسلام رضا نفری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: سوگواره یاس نبوی در حرم مطهر امامزاده یحیی(ع) سمنان از تاریخ 5 الی 11 بهمن ماه با حضور حجت الاسلام حافظی به عنوان روحانی مستقر و مداحی آقایان ایمانی فر و افضلی برگزار می شود.

وی افزود: در امامزاده علی ابن جعفر(ع) سمنان نیز با این ویژه برنامه با سخنرانی حجج اسلام عباس پور، کرم الدین و بشیری و مداحی آقایان فاطمی نیا و ترحمی برنامه های متعددی در طول ایام فاطمیه برگزار می شود.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان سمنان تصریح کرد: ویژه برنامه سوگواره یاس نبوی در روز 10 بهمن ماه در آستان مقدس امامزادگان علویان(ع) سمنان با سخنرانی حجت الاسلام جوادی و مداحی آقای ذوالفقاری برگزار می شود.

وی از برگزاری این ویژه برنامه در امامزاده اشرف(ع) سمنان در تاریخ 10 بهمن خبر داد و گفت: سخنرانی این برنامه توسط حجت اسلام محمدآبادی ایراد خواهد شد و آقایان طحان و همتی با نوای خویش حاضرین را به فیض می رسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی 6 امامزاده در سمنان و سرخه از سوگواره یاس نبوی

میزبانی 6 امامزاده در سمنان و سرخه از سوگواره یاس نبوی