مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 08:452020-01-20اقتصادي

طرح اصلاح نظام بانکی آخرین رمق نظام بانکی را می گیرد


وزیر اسبق امور اقتصادی و دارایی گفت: طرح اصلاح نظام بانکی که شور اول آن در مجلس تصویب شده، هیچیک از عواملی که باعث رنجوری نظام بانکی کشور شده است را اصلاح نمی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، طهماسب مظاهری در نشست آینده پژوهشی اقتصاد گفت: امروز نظام بانکی کشور در رنج است و مشتریان و سپرده گذاران آن نیز رنجور شده و به سختی افتاده اند، چرا که مشتریان تنگنای مالی دارند و ترازنامه های بانکی نیز دچار مشکل است.

وزیر اسبق امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه هر روز در نظام بانکی، مقررات جدیدی وضع می شود که آخرین بار آن، قانون مجلس برای تسویه حساب بین بانک و مشتریان است که مدیران بانکی را نگران کرده است، افزود: علل این رنجوری امروز نظام بانکی در چند بند خلاصه می شود؛ به این معنا که می توان نتیجه گرفت، آنچه که امروز به عنوان لایحه و طرح تحول نظام بانکی در مجلس شورای اسلامی، در شور اول تصویب شده و اگر دقت و مراقبت لازم نشود، در شور دوم نیز تصویب شده است، هیچ یک از عواملی که باعث رنجوری نظام بانکی شده است را اصلاح نمی کند.

وی تصریح کرد: این طرح برای اینکه نشان دهد که طرح تحول زایی است و می تواند مشکلات بانک را حل کند، دو سه ماده را در نظر گرفته است اما مشکلات را حل نمی کند و آخرین رمق نظام بانکی را هم می گیرد؛ اگر جمع بندی ما این باشد که در آین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح اصلاح نظام بانکی آخرین رمق نظام بانکی را می گیرد

طرح اصلاح نظام بانکی آخرین رمق نظام بانکی را می گیرد