مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 دی 1398 ساعت 07:302020-01-20ورزشي

محمدیان: با فکر طلای المپیک 4 سال دوام آوردم/ می روم تانک روس را منهدم کنم!


آزادکار وزن 97 کیلوگرم ایران و دارنده مدال برنز جهان با بیان اینکه به چیزی جز رسیدن به دوبنده تیم ملی و کسب مدال طلای المپیک فکر نمی کند، گفت: - محمدیان: با فکر طلای المپیک 4 سال دوام آوردم/ می روم تانک روس را منهدم کنم! آزادکار وزن 97 کیلوگرم ایران و دارنده مدال برنز جهان با بیان اینکه به چیزی جز رسیدن به دوبنده تیم ملی و کسب مدال طلای المپیک فکر نمی کند، گفت: با این هدف بزرگ بود که طی 4 سال محرومیت، آمادگی ام را حفظ کردم و دوام آوردم.

محمدحسین محمدیان در گفتگو با ایسنا، درباره کسب عنوان قهرمانی در رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام متئو پلیکونه در ایتالیا، اظهار کرد: مسابقات سطح بالایی داشت و کشورهایی مثل آمریکا و روسیه با نفرات خوبی در این مسابقات حضور داشتند.

از آنجا که این تورنمنت جزو رقابت های موثر در رنکینگ اتحادیه جهانی است، نفرات حاضر با آمادگی بالایی به این جام آمدند تا بتوانند در سال المپیک با کسب نتیجه ای خوب، امتیاز خود را در رنکینگ افزایش دهند.

خدا را شکر توانستم در این رقابت ها با شکست حریفانم به مدال طلا برسم و بدون اینکه امتیازی به حریفانم بدهم طلا بگیرم.

* در هر رویدادی فقط به قهرمانی فکر می کنم آزادکار وزن 97 کیلوگرم ایران خاطرنشان کرد: در دور اول مقابل کشتی گیر قزاق که با کسب عنوان پنجم جهان در سال 2019 موفق به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمدیان: با فکر طلای المپیک 4 سال دوام آوردم/ می روم تانک روس را منهدم کنم!

محمدیان: با فکر طلای المپیک 4 سال دوام آوردم/ می روم تانک روس را منهدم کنم!