مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 دی 1398 ساعت 08:052020-01-19ورزشي

دادگان: تصمیم AFC سیاسی است/ هدف اصلی آنها انتخابی جام جهانی است


رییس سابق فدراسیون فوتبال می گوید مسوولان AFC با ترفند گرفتن میزبانی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا به دنبال این هستند بازی ایران و بحرین در مقدماتی جام جهانی در کشور ثالث برگزار شود.

- به بهانه سلب میزبانی باشگاه های ایران در لیگ قهرمانان آسیا؛ دادگان: تصمیم AFC سیاسی است/ هدف اصلی آنها انتخابی جام جهانی است رییس سابق فدراسیون فوتبال می گوید مسوولان AFC با ترفند گرفتن میزبانی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا به دنبال این هستند بازی ایران و بحرین در مقدماتی جام جهانی در کشور ثالث برگزار شود.

محمد دادگان در گفت وگو با ایسنا، درباره بحث محرومیت نمایندگان ایران از میزبانی برابر رقبا در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: یک ماه و نیم قبل درباره این موضوع صحبت کرده بودم و گفته بودم وقتی پنج هفته لیگ تعطیل می شود و مسئولان فوتبال کشور می گویند به خاطر امنیت بازی ها را لغو کرده اند این مسائل دلیلی می شود که مسئولان AFC از آن به عنوان بهانه استفاده کنند تا مشکلاتی را برای فوتبال ما ایجاد کنند.

ما در درجه اول خودمان چنین مشکلی را درست کردیم و گفتیم در ورزشگاه های ما امنیت وجود ندارد و بازی ها را به همین خاطر لغو کردیم.

در آن زمان مدیران باشگاه ها کجا بودند که بگویند بازی ها را لغو نکنید و بگذارید با تعداد تماشاگر کم بازی کنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادگان: تصمیم AFC سیاسی است/ هدف اصلی آنها انتخابی جام جهانی است

دادگان: تصمیم AFC سیاسی است/ هدف اصلی آنها انتخابی جام جهانی است