مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 18:502020-01-18ورزشي

منچستر سیتی 2 - 2 پالاس؛ VAR همچنان دشمن گواردیولاست!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سیتی در شبی که نمایش چندان خوبی ارائه نداد و داور با استناد به VAR یک پنالتی این تیم را برگرداند، در نهایت مقابل پالاس به تساوی 2-2 رضایت داده و دو امتیاز دیگر را نیز از دست داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، سیتی در شبی که نمایش چندان خوبی ارائه نداد و داور با استناد به VAR یک پنالتی این تیم را برگرداند، در نهایت مقابل پالاس به تساوی 2-2 رضایت داده و دو امتیاز دیگر را نیز از دست داد.

سیتی بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 13 تا آستانه زدن گل اول نیز پیش رفت، اما ضربه سرخیو آگوئرو روی ارسال ضربه ایستگاهی دی بروین به دیرک دروازه پالاس برخورد کرد.

در دقیقه 19 داوید سیلوا با حرکتی انفرادی می توانست گل اول سیتی را به ثمر برساند، اما ضربه او در آخرین لحظات به تامکنیس برخورد کرد.

در اواسط نیمه اول و روی ارسال برناردو سیلوا، رحیم استرلینگ در مقابل دروازه پالاس صاحب موقعیت شد، اما ضربه سر او از بالای دروازه به بیرون رفت.

اما در دقیقه 39 پالاس بر خلاف جریان بازی به گل رسید.

روی ارسال یک ضربه کرنر، ضربه سر گری کیهیل در دهانه دروازه با توسون رسید و او نیز با ضربه سر تکمیل کننده موفق شد گل اول تیمش را به ثمر برساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منچستر سیتی 2 - 2 پالاس؛ VAR همچنان دشمن گواردیولاست!

منچستر سیتی 2 - 2 پالاس؛ VAR همچنان دشمن گواردیولاست!