مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 دی 1398 ساعت 08:202020-01-18سياسي

قره خانی: معدل اتفاقات مثبت و منفی سال جاری در انتخابات روشن می شود


یک عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که امروز همبستگی ملی و همدلی و تعهد یکی از ضروریات است که کمک می کند در برابر دشمنان بایستیم و آسیب ها و هجمه های آنها را به حداقل برسانیم.

- یک عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که امروز همبستگی ملی و همدلی و تعهد یکی از ضروریات است که کمک می کند در برابر دشمنان بایستیم و آسیب ها و هجمه های آنها را به حداقل برسانیم.

اسدالله قره خانی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع نمازگزاران تهرانی در روز گذشته بیان کرد: در روز گذشته ما شاهد حضور گسترده و مثال زدنی مردم در نماز جمعه تهران بودیم.

مقام معظم رهبری نیز سخنان ارزشمندی را پیرامون اتفاق هایی که در دو هفته گذشته روی داده بود مطرح کردند و در سرتاسر کشور نمازگزاران حمایت خود را از سپاه پاسداران اعلام کرده و مخالفت با ساختارشکنان و هجمه های رسانه های معاند که به دنبال موج سواری بر اتفاقات روی داده بودند پرداختند.

وی در ادامه اظهار کرد: مقام معظم رهبری در بخشی از سخنان خود به تجلیل از سردار رشید اسلام و حضور حماسی مردم در تشییع جنازه ایشان و همراهانش پرداختند و آن حضور حماسی مردم همبستگی و اتحاد ملی را به نمایش گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قره خانی: معدل اتفاقات مثبت و منفی سال جاری در انتخابات روشن می شود

قره خانی: معدل اتفاقات مثبت و منفی سال جاری در انتخابات روشن می شود