مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 دی 1398 ساعت 10:152020-01-17فرهنگي

آیین اختتامیه چهاردهمین جشنواره عکس دوربین نت برگزار شد


چهاردهمین جشنواره عکس خبری مطبوعاتی دوربین نت با معرفی برگزیدگان بخش های مختلف به کار خود پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در آیین اختتامیه این جشنواره که در شهر اصفهان برگزار شد، از مهدی جانی پور، عکاس پیشکسوت و با سابقه دفاع مقدس و خبری اصفهان برای سال ها فعالیت هنری با حضور دیگر پیشکسوتان عکاسی تقدیر شد.

احسان رافتی، مدیر برگزاری این جشنواره با تشکر از مسولان شهری اصفهان گفت: برای نخستین بار است که جشنواره عکس خبری، مطبوعاتی دوربین.

نت خارج از تهران و در شهر اصفهان برگزار می شود.

در این رویداد نمایشگاه عکس های برتر سال با 125 فریم عکس و 13 مجموعه عکس، چندین تور عکاسی و کارگاه و پنل عکاسی با حمایت اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان، آژانس عکس تهران، نورنگار در سالن سوره و مکان های تاریخی اصفهان برگزار شد.

دبیر چهاردهمین جشنواره عکس خبری مطبوعاتی دوربین نت در رابطه با اهدای جوایز این دوره از جشنواره دوربین نت خاطر نشان کرد: نامزدهای دریافت نشان سال دوربین نت در بخش های آیین و مذهب، اقصادی، سیاسی، ورزشی، فیلم داستانی ، فیلم مستند و عکاس سال انتخاب شده اند.

در ادامه مهدی زرگر مدیر برگزاری چهاردهمین جشنواره عکس خبری، مطبوعاتی دوربین نت در اصفهان گفت: در چهاردهمین جشنواره عکس خبری، مطبوعاتی دوربین نت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین اختتامیه چهاردهمین جشنواره عکس دوربین نت برگزار شد

آیین اختتامیه چهاردهمین جشنواره عکس دوربین نت برگزار شد