مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 دی 1398 ساعت 08:152020-01-17پزشكي

اعلام آمارهای متفاوت گردشگری سلامت در فارس


مسئول توریسم درمانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به آمار اداره میراث فرهنگی و گردشگری فارس در خصوص تعداد گردشگران سلامت استان گفت: این آمار تا کنون بیش از 30 هزار نفر گزارش شده در حالی که طی 9 ماه امسال تنها 10هزار و 770 گردشگر سلامت به شیراز سفر کرده است.

- نیما هنرور در گفت وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: آمار دانشگاه علوم پزشکی شیراز براساس اطلاعاتی است  که به آنان خدمات پزشکی ارایه شده و این در حالی است که آمار 9 ماهه امسال بیانگر آن است  تا کنون 10هزار و 770 گردشگر سلامت از کشورهای مختلف به منظور دریافت خدمات درمانی، شیراز را برای دریافت انواع خدمات پزشکی انتخاب کرده اند.

وی با بیان اینکه از تعداد  10 هزار و 770 گردشگری که  برای دریافت خدمات درمانی به شیراز سفر کرده است، تعداد 5 هزار و 950 نفر از کشور عمان هستند، اضافه کرد: مابقی نیز از سایر شهرهای عراق به شیراز سفر کرده اند.

هنرور ادامه داد: بیشترین مراجعه کنندگان درمانی از کشورهای عمان و سپس عراق گزارش شده و درمجموع سال گذشته هفت هزار و 950 گردشگر سلامت به شیراز سفر کرده است.

مسئول واحد گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به اینکه 64 درصد گردشگران برای انواع جراحی های چشم به شیراز مراجعه می کنند، گفت: خدماتی از جمله جراحی چشم، پیوند اعضا، شیمی درمانی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمارهای متفاوت گردشگری سلامت در فارس

اعلام آمارهای متفاوت گردشگری سلامت در فارس