مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 دی 1398 ساعت 12:552020-01-15حوادث

تپش قلب اصفهان با نبض سیستان/ سیل کمک ها در راه است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، به دنبال بارندگی های 20 تا 22 دی در استان سیستان و بلوچستان به ویژه در نیمه جنوبی آن، در بخش هایی از این استان سیل به راه افتاده و راه ارتباطی 890 روستای این استان به طور کامل قطع شده است، البته با تلاش شبانه روزی نیروهای امدادی تاکنون راه 500 روستا باز شده است.

ارسال کمک های استان اصفهان در 2 مرحله در این شرایط سخت کمک به سیل زدگان و رساندن اقلام ضروری یکی از مهمترین وظایف دیگر هم وطنان است، استان اصفهان نیز که همواره در تمام شرایط به کمک هم وطنان گرفتار در بلایای طبیعی بوده این بار هم عزم خود را برای کمک رسانی به مردم سیل زده سیستان جزم کرده است و تاکنون در 2 مرحله کمک های استان اصفهان به سمت سیستان اعزام شده است.

در مرحله اول طبق گفته منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان به دنبال پیام رهبر معظم انقلاب مبنی بر یاری رسانی به هموطنان در معرض سیل در استان سیستان و بلوچستان و مناطق جنوب شرق کشور روز گذشته 4 تیم امدادی و تجهیزات کنترل سیل اصفهان به منطقه اعزام شد.

همچنین بر اساس اعلام مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان مردم استان اصفهان می توانند کمک های نقدی را از طریق شماره گیری کد دستوری #54*112*  یا از طریق شماره حساب 5263636353 هلال احمر سیستان نزد بانک ملت شعبه امام علی(ع) به ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تپش قلب اصفهان با نبض سیستان/ سیل کمک ها در راه است

تپش قلب اصفهان با نبض سیستان/ سیل کمک ها در راه است