مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 دی 1398 ساعت 07:302020-01-14سياسي

بی همتایی شهید سلیمانی در جهاد با نفس و دشمن


جانشین فرمانده سپاه لرستان با بیان این که شهید سلیمانی در جهاد با نفس و جهاد با دشمنان همتایی نداشت، گفت: دشمن سردار سلیمانی را حذف فیزیکی کرد ولی راه و آرمان این شهید همچنان پابرجا و پیش روی همه ملت هاست.

- ایسنا/لرستان جانشین فرمانده سپاه لرستان با بیان این که شهید سلیمانی در جهاد با نفس و جهاد با دشمنان همتایی نداشت، گفت: دشمن سردار سلیمانی را حذف فیزیکی کرد ولی راه و آرمان این شهید همچنان پابرجا و پیش روی همه ملت هاست.

حبیب الله توکلی امروز در همایش انس و مودت پیشکسوتان جهاد و شهادت که در سالن سپاه ناحیه پلدختر برگزار شد، با بیان این که تشییع باشکوه پیکر سردار سلیمانی همه ملت های دنیا و سردمداران جهان را مبهوت کرد و ملت ها را از خواب بیدار کرد، اظهار کرد: اولین پیام شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی به کسانی که این جنایت بزرگ را رقم زدند اتحاد و انسجام ملی در کشور و خیزش ملت های منطقه به صورت تمام قد در دفاع از عملکرد شهید سلیمانی در جبهه مقاومت بود که این پیام را شهادت سردار سلیمانی به دنیا مخابره کرد.

وی با بیان این که بعد از رحلت امام خمینی(ره) شاهد چنین تجمع بشری بزرگی در کشور نبوده و در تاریخ بشریت هم نداشتیم، افزود: مردم در تشییع شهید سلیمانی سنگ تمام گذاشتند و اعلام کردند که در کنار جبهه مقاومت هستند و از زحمات این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی همتایی شهید سلیمانی در جهاد با نفس و دشمن

بی همتایی شهید سلیمانی در جهاد با نفس و دشمن