مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 دی 1398 ساعت 06:452020-01-14پزشكي

افزایش خدمات ابتدایی در توسعه توریسم درمانی موثر است


توجه، مدارا و همچنین افزایش خدمات ابتدایی مانند تسهیل حمل و نقل بیماران از مرز تا مراکز درمانی کردستان در جذب مراجعین و توسعه توریسم درمانی استان موثر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان؛ بهمن مرادنیا در نشستی با رییس دانشگاه علوم پزشکی و مسئولان بخش های بین الملل این دانشگاه در کردستان، از برنامه ریزی علوم پزشکی کردستان برای برگزاری همایشی به منظور معرفی توانمندی های پزشکی _ درمانی استان در راستای توسعه گردشگری سلامت و دعوت از مسئولان ذیربط استان های اقلیم کردستان عراق استقبال کرد.

وی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کردستان خواست علاوه بر این همایش، با سفر به اقلیم و دیدار و مذاکره با مسئولان مربوطه، توانمندی های پزشکی استان را معرفی کرده و روابط طرفین را نیز تقویت کنند.

استاندار کردستان اظهار داشت: شهروندان اقلیم کردستان عراق همنوع و برادر ما هستند و به دلیل قرابت فرهنگی و زبانی، در سنندج احساس بیگانگی نمی کنند لذا توجه و مدارا و همچنین فراهم کردن خدمات ابتدایی مانند خودروی ویژه از مرز تا مراکز درمانی آنها را به استفاده از خدمات استان ترغیب می کند.

مرادنیا افزود: استفاده از تجربیات میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان می تواند در توسعه توریسم درمانی و جذب و خدمت رسانی مناس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش خدمات ابتدایی در توسعه توریسم درمانی موثر است

افزایش خدمات ابتدایی در توسعه توریسم درمانی موثر است