مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 دی 1398 ساعت 16:452020-01-13سياسي

دشمن ولایت و سپاه را نوک پیکان حمله قرار داده است/ ضرورت دشمن شناسی و بصیرت


جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با تاکید بر اینکه دشمن سپاه و ولایت را نوک پیکان حمله قرار داده است، گفت: دشمن شناسی، - پلدختر-جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با تاکید بر اینکه دشمن سپاه و ولایت را نوک پیکان حمله قرار داده است، گفت: دشمن شناسی، شناخت تاکتیک ها و راه مبارزه با آن، از ضروریات است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حبیب الله توکلی روز دوشنبه در همایش انس و مودت پیشکسوتان جهاد و شهادت شهرستان پلدختر، اظهار داشت: هوشیاری و دشمن شناسی و شناخت راه نفوذ و ابزار دشمن امری مهم است که مردم ما باید با بصیرت راه و اقدام مقابله با این نفوذ را بشناسند و با آن مبارزه کنند.

وی افزود: امروز هرکدام از ما می توانیم سربازی برای مقابله با ترفندها و فتنه های دشمن از طریق فضای مجازی باشیم و راه نفوذ او را ببندیم.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: مردم برای تجلیل از جانفشانی ها و مجاهدت های 40 ساله سردار شهید حاج قاسم سلیمانی سنگ تمام گذاشتند و هر چقدر زمان بگذرد از این داغ کم نمی شود.

سردار توکلی افزود: مردم مطالبه انتقام سردار رشید اسلام از آمریکا را داشتند و شلیک موشک های نقطه زن به پایگاه عین الاسد ضربه سنگینی به آمریکایی ها بود که تا کنون هیچ کشوری امکان تعرض به آمریکا را نداشته و این انتقام هی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن ولایت و سپاه را نوک پیکان حمله قرار داده است/ ضرورت دشمن شناسی و بصیرت

دشمن ولایت و سپاه را نوک پیکان حمله قرار داده است/ ضرورت دشمن شناسی و بصیرت