مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 دی 1398 ساعت 11:502020-01-13اقتصادي

کشف 187 میلیارد تومان کالای قاچاق در همدان


دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان همدان گفت: در 9 ماهه امسال بیش از 187 میلیارد تومان کالای قاچاق توسط حوزه نیروی انتظامی در سطح استان کشف شده که نسبت به مشابه سال قبل 15 درصد افزایش یافته است.

- دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان همدان خبر داد کشف 187 میلیارد تومان کالای قاچاق در همدان ایسنا/همدان دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان همدان گفت: در 9 ماهه امسال بیش از 187 میلیارد تومان کالای قاچاق توسط حوزه نیروی انتظامی در سطح استان کشف شده که نسبت به مشابه سال قبل 15 درصد افزایش یافته است.

حبیب مومیوند امروز در کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: در حوزه صنعت، معدن و تجارت در بحث مقابله با قاچاق کالا استان همدان دارای جهش خوبی بوده به طوریکه در 9 ماهه امسال سه میلیارد و 200 میلیون تومان کشف قاچاق کالا داشتیم که این امر نشان از رشد 220 درصدی کشف قاچاق کالا در حوزه صنعت، معدن و تجارت استان نسبت به مشابه سال قبل دارد.

وی با بیان اینکه همدان امسال در بحث کشفیات قاچاق کالا جزء استان های موفق در سطح کشور بوده است، افزود: توسط نیروی انتظامی شهرستان اسدآباد در 9 ماهه امسال بیش از 10 میلیارد و 400 میلیون تومان کالای قاچاق کشف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 187 میلیارد تومان کالای قاچاق در همدان

کشف 187 میلیارد تومان کالای قاچاق در همدان