مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 دی 1398 ساعت 06:202020-01-13سياسي

اجمالی/ نتایج سفر رییس دستگاه قضا به اصفهان از زبان رییس کل دادگستری


رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: در سفر رییس قوه قضاییه دستور تشکیل شورای حل اختلاف سازشی و صلحی بین فعالان اقتصادی داده شد، اعضای آن شناسایی شده و این شورا در آینده نزدیک افتتاح خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا حبیبی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه جهت تشریح دستاوردهای سفر ریاست قوه قضاییه ضمن درود به شهدای جبهه مقاومت به ویژه سپهبد سلیمانی و شهدای سقوط هواپیمای اکراینی اظهار کرد: شهید سلیمانی در دوران ما یکی از مصادیق آیه 96 سوره مریم است که به درستی کسانی که عمل صالح توأم با ایمان قلبی داشته باشند به زودی خداوند محبت اینگونه افراد را در دل افراد قرار می دهد، حیات و شهادت سپهبد سلیمانی برکت داشت و باعث خاموشی فتنه ها شد.

رییس کل دادگستری استان اصفهان افزود: سفر رییس قوه قضاییه به استان اصفهان بسیار مؤثر بود که در سطح کشور هم بهترین و تأثیرگذارترین سفر بود، مهمترین دستاورد برای ما در دستگاه قضایی افزایش انگیزه و دلگرمی همکاران بود که موضوع مهمی در مدیریت است، کما اینکه بلافاصله بعد از این سفر کاهش پرونده های مانده در یک ماه در حدود 2 هزار فقره پرونده بود.

وی با اشاره به سفر معاونان قوه قضاییه به شهرستان ها از اثرگذاری این اقدامات گفت و ادامه داد: نشست هایی که با اقشار دیگر در استان خص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجمالی/ نتایج سفر رییس دستگاه قضا به اصفهان از زبان رییس کل دادگستری

اجمالی/ نتایج سفر رییس دستگاه قضا به اصفهان از زبان رییس کل دادگستری