مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 دی 1398 ساعت 15:202020-01-12ورزشي

ستارگان ورامین در یک بازی سخت از سد سن ایج ساوه گذشت


ستارگان ورامین در هفته آخر مسابقات لیگ برتر فوتسال با نتیجه 4 بر 3 از سد سن ایج گذشت تا در پلی آف حریف شهروند ساری باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، از سری مسابقات لیگ برتر فوتسال هفته بیست و ششم دو تیم ستارگان ورامین و سن ایچ ساوه در ورزشگاه دو هزار نفری شهید گلعباسی به مصاف هم رفتند.

پیش از این دیدار تیم ستارگان ورامین با 39  امتیاز در رده ششم قرار دارد و تیم سن ایج ساوه نیز با 39 امتیاز با تفاضل گل بهتر در رده پنجم قرار دارد.

در نیمه اول مسابقه تیم سن ایج ساوه در دقیقه 13 گل اول مسابقه را وارد دروازه ستارگان گرد تا نتیجه بازی یک بر صفر به نفع ساوه ای ها شود.

در ادامه بازی در دقیقه 15 بازی محمد طاهری گل مساوی را وارد دروازه ساوه کرد تا نتیجه مسابقه یک بر یک شود، هر دو تیم در نیمه اول به مساوی تن دادند و به رختکن رفتند.

در ابتدای نیمه دوم در دقیقه اول تیم ستارگان ورامین توانست دوگل وارد دروازه سن ایج ساوه نمایید تا نتیجه بازی 3 بر 1 شود.

تیم سن ایج در ادامه بازی را دست گرفت و با فشارهایی که روی دروازه ستارگان می آورد توانست یک گل از گلهای خورده را جبران نمایید.

تیم ستارگان ورامین در ادامه بازی از غفلت تیم سن ایج استفاده کرد و در دقیقه 11 نیمه دوم گل چهارم را وارد دروازه کند تا نتیجه 4 بر 2 شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستارگان ورامین در یک بازی سخت از سد سن ایج ساوه گذشت

ستارگان ورامین در یک بازی سخت از سد سن ایج ساوه گذشت