مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 دی 1398 ساعت 05:302020-01-12پزشكي

افزایش خدمات و توسعه توریسم درمانی در فارس


افزایش خدمات،توسعه توریسم درمانی وحمایت از شرکت های تولید کننده دارو وتجیهزات پزشکی ازالویت های دانشگاه علوم پرشکی شیراز است - استاندار فارس در دیدار با اعضای هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی شیرازبا تاکید بر تلاش برای بهبودی و ارتقای وضعیت بهداشت و درمان مردم گفت: پزشکان نخبه های جامعه به شمار می روند و از آگاهی و اطلاعات کافی از مسایل جامعه برخوردار هستند.

عنایت اله رحیمی افزود:باید تلاش ها در ایجاد و ارایه راهکار هایی برای ارتقای خدمات باشد و ضرورت دارد از شرکت های تولید کننده دارو، تجهیزات و ملزومات پزشکی با رعایت اصول استاندارد حمایت کرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این دیدار با اشاره به فعالیت حدود 36 هزار کارمند در این دانشگاه گفت: حدود 10 هزار و 600 دانشجو در هفده دانشکده زیر پوشش این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند،67 بیمارستان دولتی دانشگاهی، خصوصی، خیریه و غیردانشگاهی، 11 هزار و 800 تخت بیمارستانی و حدود 850 داروخانه زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی شیراز در استان فارس است.

دکتر مهرزاد لطفی افزود: هزار خانه بهداشت و 500 پایگاه سلامت و مراکز خدمات جامع سلامت زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی شیراز روزانه مشغول ارایه خدمت، به حدود 100 هزار بیمار و مراجعه کننده هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش خدمات و توسعه توریسم درمانی در فارس

افزایش خدمات و توسعه توریسم درمانی در فارس