مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 دی 1398 ساعت 13:452020-01-11سياسي

آستان شیخ صدوق(ره) در قرق لشکر فاطمیون


شب گذشته آستان حضرت شیخ صدوق(ره) در قرق لشکر فاطمیون و خانواده هایی بود که مثل خیلی ها داغدار از دست دادن سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی بودند.

- خبرگزاری فارس از شهرری؛ نیاز گلی: در ورودی آستان مقدس حضرت شیخ صدوق(ره) رزمنده ای به استقبال ما می آید که دست مصنوعی و انگشتری در یکی از انگشتان این دست جلوه می کند که به گفته خودش یادگاری سوریه است و خیلی از شهادت سردار سلیمانی که بارها در سوریه او را از نزدیک دیده بود ناراحت است.

مثل خیلی از جاها در روزهای اخیر حال و هوای این آستان با تمثال شهدای این حمله تروریستی رنگ و بوی ایثار و شهادت دارد و با حضور لشکر فاطمیون و برافراشته شدن پرچم های زرد رنگ خود حماسی تر شده بود.

خانواده شهدای مدافع حرم از لشکر فاطمیون، بسیجیان پایگاه شهدای فاطمیون و رزمندگان این لشکر به پاسداشت رشادت ها، دلاوری ها و شهادت جانگداز سردار سرافراز ایران و اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و دیگر شهدای جنایت رژیم تروریستی آمریکا دور هم جمع شده اند.

رزمندگان و سربازان جبهه مقاومت که تحت فرماندهی سردار سلیمانی سال ها خدمت می کردند، ضمن گرامی داشت یاد و خاطرات فرمانده غیور و شجاع خود در غم از دست دادن فاتح دل ها اشک ماتم ریختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آستان شیخ صدوق(ره) در قرق لشکر فاطمیون

آستان شیخ صدوق(ره) در قرق لشکر فاطمیون