مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 دی 1398 ساعت 13:202020-01-11سياسي

توسعه توریسم درمانی جدی پیگیری شود


استاندار فارس بر تلاش مضاعف برای ارتقاء وضعیت بهداشتی و درمانی مردم این استان و همچنین پیگیری جدی تر موضوع توسعه توریسم درمانی تاکید کرد.

- ایسنا/فارس استاندار فارس بر تلاش مضاعف برای ارتقاء وضعیت بهداشتی و درمانی مردم این استان و همچنین پیگیری جدی تر موضوع توسعه توریسم درمانی تاکید کرد.

دکتر عنایت الله رحیمی در دیدار با اعضای هیئت رییسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: لازم است به دنبال شناسایی چالش ها، تغییر روش ها و اصلاح فرآیندها باشیم، به نحوی که در راستای پیشرفت، آبادانی، منافع مردم و کشور باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی شیراز، رحیمی با تاکید بر مشخص کردن برنامه های عملیاتی و هدف گذاری های کوتاه مدت و بلندمدت، ادامه داد: باید تلاش ها در ایجاد و ارایه راهکارهایی برای ارتقای خدمات باشد و ضرورت دارد از شرکت های تولید کننده دارو، تجهیزات و ملزومات پزشکی با رعایت اصول استاندارد حمایت کرد.

استاندار فارس بر ارایه راهکارهای عملی برای ارتقای سطح ارایه خدمات در سطح استان و در نتیجه در سطوح ملی تاکید کرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز با اشاره به فعالیت حدود 36 هزار کارمند در مجموعه های تحت مدیریت این دانشگاه، گفت: حدود 10 هزار و 600 دانشجو در 17 دانشکده تحت پوشش دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه توریسم درمانی جدی پیگیری شود

توسعه توریسم درمانی جدی پیگیری شود