مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 دی 1398 ساعت 12:202020-01-11سياسي

برنامه های شاد و متنوعی را در نوروز امسال در قزوین اجرا می کنیم


دبیر اجرایی ستاد خدمات سفر استان قزوین گفت: با همکاری همه دستگاههای خدمات رسان برنامه های شاد، متنوع و جذابی را در ایام نوروز برای مسافرانو گردشگران پیش بینی کرده و اجرا می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جلسه ستاد خدمات سفر ویژه نوروز 99 ظهر شنبه در سالن باقرالعلوم ستاد مدیریت بحران استانداری قزوین تشکیل شد.

علیرضا خزایلی در این جلسه اظهار داشت: برای ارائه خدمات مناسب در تعطیلات نوروزی همه دستگاه های خدمات رسان بسیج شده اند و با هماهنگی مناسب تلاش می شود تا رفاه مسافران در این ایام تأمین شود.

وی بیان کرد: با تشکیل 10 کمیته ملی و 14 کمیته شهرستانی امیدواریم بتوانیم اقدامت لازم را برای اطلاع رسانی، تبلیغ، اسکان و پذیرایی مناسب را مهیا کنیم.

وی تصریح کرد: کمیته های اسکان و خدمات سفر، حمل و نقل، نظرت و تنظیم بازار، امور روستایی، ارزیابی عملکرد، رسیدگی به شکایات، خدمات بهداشتی، سلامت و محیط زیست، برنامه ریزی و بودجه، امور شهرداری ها، امور روستایی، اسکان و رفاه، امور فرهنگی، تبلیغات و فضای مجازی، اطلاع رسانی، آمار، کمیته بحران، خدمات ایمنی و ترافیک راه ها، از کمیته هایی است که می تواند سفری توأم با نشاط و خاطرات خوبی را برای گردشگران در نوروز فراهم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های شاد و متنوعی را در نوروز امسال در قزوین اجرا می کنیم

برنامه های شاد و متنوعی را در نوروز امسال در قزوین اجرا می کنیم