مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 دی 1398 ساعت 09:452020-01-11اجتماعي

ساخت دستگاهی که رد پشه ها را می زند!


ایده جالب یک استارتاپ منجر به ساخت دستگاهی شده است که رد پشه ها را با لیزر می گیرد و باعث می شود افراد حاضر در خانه دیگر پشه های مزاحم را گم نکنند و به راحتی بتوانند آنها را از خانه بیرون کنند.

- ایده جالب یک استارتاپ منجر به ساخت دستگاهی شده است که رد پشه ها را با لیزر می گیرد و باعث می شود افراد حاضر در خانه دیگر پشه های مزاحم را گم نکنند و به راحتی بتوانند آنها را از خانه بیرون کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از نیو اطلس، قطعاً تا به حال برایتان پیش آمده که یک پشه در محیط خانه مزاحم شما شود و سعی کنید رد آن را بزنید تا موفق به کشتن آن شوید، اما ناگهان از جلوی چشمان شما غیب می شود.

دستگاه Bzigo به منظور کمک به شما در این شرایط طراحی شده است، این دستگاه، پشه ها را با یک نور لیزری برای چشم انسان بی خطر است، ردیابی می کند.

دستگاه Bzigo توسط یک استارتاپ به همین نام ساخته شده و یک چراغ LED مادون قرمز، یک دوربین HD مادون قرمز با زاویه دید عریض و یک ریزپردازنده را در خود جای داده است.

این دستگاه با استفاده از الگوریتم های دید رایانه ای قادر است بین الگوهای حرکتی پشه ها و سایر اشیاء با اندازه مشابه مانند ذرات گرد و غبار تفاوت قائل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت دستگاهی که رد پشه ها را می زند!

ساخت دستگاهی که رد پشه ها را می زند!