مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 دی 1398 ساعت 06:052020-01-10سياسي

آمریکا مانند دایناسوری پیر، فقط ظاهرش ترسناک است/ به شدت از ایران می ترسند


دستیار ویژه رییس مجلس شورای اسلامی ایران در امور بین الملل گفت: آمریکا مانند یک دایناسور پیر با مغزی کوچک است که فقط ظاهرش ترسناک است.

- دستیار ویژه رییس مجلس شورای اسلامی ایران در امور بین الملل گفت: آمریکا مانند یک دایناسور پیر با مغزی کوچک است که فقط ظاهرش ترسناک است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین امیرعبداللهیان پنج شنبه شب در برنامه تیتر امشب شبکه خبر افزود: آمریکایی ها باید حس کنند و حس می کردند که جمهوری اسلامی توان دفاع از خودش را دارد و موشک هایی که شلیک شد مقتدرانه و برای صلح بود نه برای جنگ.

وی تصریح کرد: با این اقدام، حساب کار دست آمریکایی ها آمد و دیدیم که تهدیدهای ترامپ تو خالی بود و خیلی زود عقب نشینی کرد.

این کارشناس مسائل بین الملل گفت: ژنرال های آمریکا که از توان نظامی ایران آگاهی داشتند به ترامپ گفتند جنگ با ایران به این سادگی ها نیست.

امیرعبداللهیان همچنین درباره سردار سلیمانی افزود: بنده از سال 1376 با سردار سلیمانی ارتباط داشتم و باید عرض کنم که تمام دغدغه ایشان همواره تامین امنیت حداکثری برای کشور و تامین امنیت ملی و امنیت پایدار برای منطقه در برابر رژیم صهیونیستی بود.

وی گفت: اقدامات مدبرانه سردار شهید موجب شد که رژیم صهیونیستی که قصد توسعه اشغالگری داشت اکنون پشت دیوارهای بتنی محصور و ترسان شود و به جایی برس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا مانند دایناسوری پیر، فقط ظاهرش ترسناک است/ به شدت از ایران می ترسند

آمریکا مانند دایناسوری پیر، فقط ظاهرش ترسناک است/ به شدت از ایران می ترسند