مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 دی 1398 ساعت 18:452020-01-09سياسي

تقویت ثبات و امنیت منطقه برای ایران بسیار حائز اهمیت است


رییس جمهور تقویت ثبات و امنیت منطقه را برای جمهوری اسلامی ایران بسیار حائز اهمیت دانست و تاکید کرد که تنها راه حفظ امنیت منطقه، تقویت دوستی و همکاری میان همسایگان و جلوگیری از دخالت بیگانگان است.

- رییس جمهور تقویت ثبات و امنیت منطقه را برای جمهوری اسلامی ایران بسیار حائز اهمیت دانست و تاکید کرد که تنها راه حفظ امنیت منطقه، تقویت دوستی و همکاری میان همسایگان و جلوگیری از دخالت بیگانگان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی عصر پنجشنبه در تماس تلفنی شیخ تمیم بن حمد بن خلیفه آل ثانی که پیرو شهادت سپهبد سلیمانی صورت گرفت، ترور سپهبد شهید قاسم سلیمانی را جنایتی بزرگ از سوی آمریکا خواند و خواهان محکومیت این جنایت از سوی همه کشورهای جهان و بویژه همسایگان شد.

رییس جمهور با بیان اینکه ترور سپهبد شهید سلیمانی به عنوان میهمان مردم و دولت عراق را اهانتی بزرگ نسبت به حاکمیت عراق و جنایتی بسیار بزرگ علیه ملت ایران بود ، گفت: مصوبه مجلس عراق در خصوص لزوم خروج نیروهای آمریکایی از این کشور و حمایت های گسترده مردم آن کشور بسیار ارزشمند بود.

روحانی همچنین به پاسخ نظامی ایران به این اقدام تروریستی دولت آمریکا اشاره کرد و تاکید کرد که اگر آمریکا بخواهد در برابر اقدام ما پاسخ دهد، با یک جواب بسیار بزرگ و خطرناکی مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت ثبات و امنیت منطقه برای ایران بسیار حائز اهمیت است

تقویت ثبات و امنیت منطقه برای ایران بسیار حائز اهمیت است