مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 دی 1398 ساعت 12:402020-01-05سياسي

«وجود باافتخار محمود دولت آبادی را حرمت بداریم»


شکرخدا گودرزی در مقابل برخی هجمه ها به محمود دولت آبادی که پس از شهادت سردار قاسم سلیمانی اظهارنظر کرده بود، از این نویسنده سرشناس کشور حمایت کرد.

- شکرخدا گودرزی در مقابل برخی هجمه ها به محمود دولت آبادی که پس از شهادت سردار قاسم سلیمانی اظهارنظر کرده بود، از این نویسنده سرشناس کشور حمایت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از انتشار یادداشتی از محمود دولت آبادی در واکنش به شهادت سپهبد قاسم سلیمانی شکرخدا گودرزی در متنی نوشته است: محمود دولت آبادی را خوب می شناسم، با آثارش زیسته ام، یادم می آید وقتی کلیدر را می نوشت دستانش چگونه باند پیچی شده بود از درد.

دولت آبادی همیشه در صف مبارزه با امپریالیسم، عدالت اجتماعی، پیشرو بود و در وطن پرستی و مبارزه با جنگ طلبی پیشگام.

محمود دولت آبادی شجاعانه هر آن چه را که باور داشته فارغ از قضاوت دیگران مطرح کرده و هرگز نهراسیده که موجب انتقاد مخالفانش قرار بگیرد، بنابراین به کاربردن واژه های سخیفی در مورد وی مانند دست بوس و نان به نرخ روز خوری و .

شایسته بزرگترین رمان نویس ایران نیست.

البته یادمان باشد این حرف ها از طرف کسانی گفته می شود که نتوانسته اند و هرگز نتوانسته اند داستانی یا پاراگرافی همانند نوشته های او بنویسند! و به او حسد می ورزند! این افراد همه چیز را با متر و معیار خودشان می سنجند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«وجود باافتخار محمود دولت آبادی را حرمت بداریم»

«وجود باافتخار محمود دولت آبادی را حرمت بداریم»