مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 دی 1398 ساعت 16:152020-01-02سياسي

امسال 14 میلیون درخت در کشور غرس می شود


سرپرست سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: 14 میلیون درخت امسال در کشور غرس می شود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر خسرو شهبازی در دیدار با استاندار گلستان اظهارکرد: حفظ جنگل ها و اراضی ساحلی اولویت ما است و با توجه به وجود بخش وسیعی از جنگل های هیرکانی در گلستان در راستای حفظ آن همکاری لازم را با این استان خواهیم داشت.

شهبازی گفت: بر اساس نهضت درختکاری تلاش داریم در سال جاری 14 میلیون نهال در کشور غرس کنیم که تا کنون 9 میلیون و 700 هزار غرس شده است.

وی افزود: با توجه به اراضی موجود در کشور توانایی تامین چوب در کشور را داریم و در زمینه واردات چوب باید بگه ونه ای عمل کنیم که با توجه به آفت ها جنگل ها را از دست ندهیم.

در ادامه استاندار گلستان با اشاره ظرفیت های اقلیمی گلستان نسبت به دو استان دیگر شمالی اظهار کرد: با استفاده از ظرفیت بندر خواجه نفس می توانیم نقش موثری در واردات چوب از طریق دریای خزر داشته باشیم.

هادی حق شناس گفت: اگر واردات چوب به درستی صورت گیرد از تخریب جنگل ها جلوگیری می شود.

وی افزود: گلستان دارای 50 هزار هکتار جنگل سوزنی برگ است که مشکل حریق در استان را تقویت می کند به همین دلیل با همکاری سازمان جنگل ها باید تجهیزات و اقدامات پیشگیرانه بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال 14 میلیون درخت در کشور غرس می شود

امسال 14 میلیون درخت در کشور غرس می شود