مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 دی 1398 ساعت 06:402020-01-02اقتصادي

برخورد با اخلالگران نظم اقتصادی بازار شهرستان نهاوند


دادستان نهاوند بر لزوم برخورد با اخلالگران نظم اقتصادی بازار شهرستان نهاوند تاکید کرد و گفت: نتیجه نظارت مسئولین بر بازار باید ملموس باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید هادی مصطفوی شامگاه چهارشنبه در دهمین جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان نهاوند اظهار کرد: نظارت مستمر بر قیمت بازار، جلوگیری از اعمال ضد رقابتی، شناسایی آسیب های عرضه و تقاضا و ارائه راهکارهای تشویق و بکارگیری ناوگان حمل و نقل عمومی از جمله مواردی است که برای کنترل و آرامش بازار مورد توجه این ستاد است.

وی برگزاری مستمر جلسات این کارگروه را حائز اهمیت دانست و گفت: تصمیمات این ستاد با زندگی و معیشت مردم در ارتباط است و انتظار مردم نیز این است که به گونه ای عمل کنیم که معیشت مردم نسبت به گذشته بهبود یابد.

دادستان عمومی و انقلاب نهاوند تاکید کرد: خلاءهایی بین تولید کننده و مصرف کننده وجود دارد که واسطه از این خلاء ها سوءاستفاده کرده و کالاها را با قیمت پایین تر از تولیدکننده می خرند و با قیمت بالا در اختیار مصرف کننده قرار می دهند که این موضوع هم موجب نارضایتی تولیدکنندگان و هم مصرف کنندگان شده است.

مصطفوی افزود: دستگاه های متولی و نظارتی باید تلاش کنند تا افراد منفعت طلب و سودجو در سال رونق تولید موجب متضرر شدن تولیدکنندگان نشوند و مصرف کنندگان نیز با قیمت مناس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با اخلالگران نظم اقتصادی بازار شهرستان نهاوند

برخورد با اخلالگران نظم اقتصادی بازار شهرستان نهاوند