مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 دی 1398 ساعت 13:202019-12-31سياسي

180 زندانی مهریه در زندان های مازندران به سر می برند


رییس کل دادگستری مازندران، اطاله دادرسی را از مشکلات و گلایه های مردم استان بیان کرد و گفت: متاسفانه 180 نفر به دلیل عدم توان پرداخت مهریه در زندان های استان بسر می برند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد صادق اکبری عصر سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه رییس دادگستری شهرستان رامسر گفت: مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان قضایی کشور تاکید کرد که قوه قضاییه باید دو ویژگی سلامت و کار آمدی را در سرلوحه کار خود قرار داده و به دور از هر گونه فساد باشد.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی برای تحقق بخشیدن به فرمایشات رهبر معظم انقلاب خود را به سلاح تقوی مسلح کند افزود: در مسند قضاوت حب، بغض و کینه راه ندارد و سلامت را از هر جهت خواهیم داشت.

حجت الاسلام اکبری گفت: در دستگاه قضایی سلامت به تنهایی کفایت نمی کند و کارآمدی لازم است که نیازمند عزم جدی و کار جهادی است تا مسئولان با رعایت همه شرایط و جوانب به خوبی آن را انجام دهند و دستگاه قضایی به رتبه های بالاتر دست یابد.

وی افزود: قضاوت تعطیلی ندارد و باید کار آمدی دادگستری را ارتقا بخشیم که لازمه آن کار و همت بیشتر در خدمت رسانی به مردم است.

رییس کل دادگستری استان مازندران گفت: در دستگاه قضایی کشور و استان قضات شریف و کارمندان بیش از وقت اداری تلاش می کنند و در فوریت های قضایی در عصر، شب و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

180 زندانی مهریه در زندان های مازندران به سر می برند

180 زندانی مهریه در زندان های مازندران به سر می برند