مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 دی 1398 ساعت 10:062019-12-31ورزشي

اردوی تیم ملی تنیس روی میز دختران در اردبیل برگزارمی شود


رییس هیئت تنیس روی میز استان اردبیل گفت: اردوی آماده سازی تیم ملی پینگ پنگ دختران در بهمن ماه سال جاری به میزبانی اردبیل برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی دهقانی پیش از ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان اردبیل عنوان کرد: اردوی آماده سازی پینگ بازان دختر تیم ملی در رده سنی نوجوانان در بهمن ماه سال جاری به میزبانی استان اردبیل برگزار خواهد شد.

به گفته وی در این دوره از اردوهای آماده سازی در تلاش خواهیم بود تا تمامی امکانات مورد نیاز برای فراهم آوردن شرایط مناسب تمرینی برای ورزشکاران دختر کشورمان فراهم شود.

رییس هیئت تنیس روی میز استان اردبیل به دیگر برنامه های تنیس روی میز استان اشاره کرد و یادآور شد: توسعه همگانی پینگ پنگ در اولویت قرار گرفته و بدین منظور برای شروع در پارک ساحلی و منطقه نمونه گردشگری شورابیل در شهرستان اردبیل میزهای پینگ پنک تعبیه خواهد شد.

دهقانی ادامه داد: برای استقرار زیرساخت های تنیس روی میز در بعد همگانی، میزهای بتنی در نظر گرفته شده تا با استقرار در محیط های مدنظر شرایط را برای بازی پینگ پنگ خانواده ها فراهم کرد.

وی به توسعه چشمگیر تنیس روی میز در استان نیز اشاره کرد و یادآور شد: در شرایطی که استان اردبیل در رتبه آخر عملکرد هیئت های استانی قرار داشت از سال 92 تا کنون شاهد ارتق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوی تیم ملی تنیس روی میز دختران در اردبیل برگزارمی شود

اردوی تیم ملی تنیس روی میز دختران در اردبیل برگزارمی شود