مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 دی 1398 ساعت 15:552019-12-29اجتماعي

پاییزگردی بیش از 6 هزار زن و دختر تهرانی در بوستان های بانوان


مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران اعلام کرد: بیش از 6 هزار دانش آموز، دانشجو، زنان خانه دار و کارمندان زن شهرداری تهران در اردوهای پاییزگردی بوستان های بانوان در سال جاری شرکت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، زهرا بهروزآذر با تاکید بر اهمیت برنامه ریزی برای اوقات فراغت بانوان شهر تهران گفت: نحوه گذران اوقات فراغت می تواند بر ارتقای سطح فرهنگی، سلامت و همچنین نشاط اجتماعی بسیار تأثیرگذار باشد و این موضوع بهویژه در بین بانوان از اهمیت بیشتری برخوردار است.

وی با تاکید بر اینکه بانوان از اوقات فراغت بیشتری برخوردارند، تصریح کرد: در صورتیکه مدیریت و برنامه-ریزی مناسبی برای اوقات فراغت آنها صورت نگیرد، ممکن است به سلامت جسمی و روانی این گروه از جامعه آسیب وارد شود.

اهمیت این موضوع زمانی بیشتر آشکار می شود که به نقش ویژه بانوان در خانواده توجه کنیم.

وی با اشاره به اینکه بانوان نقش محوری در خانواده دارند و سلامتی، نشاط و شادابی آن ها موجب افزایش کیفیت زندگی سایر اعضای خانواده نیز می شود، خاطر نشان کرد: در همین راستا حال و هوای خاص و زیبایی مناظر طبیعی بوستان های بانوان در فصل پاییز، بهانه ای شد تا اردوهای پاییزگردی برای زنان و دختران شهر تهران با اولویت ساکنان محلات کم برخوردار در مقاطع سنی مختلف برنامه ریزی و اجرا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاییزگردی بیش از 6 هزار زن و دختر تهرانی در بوستان های بانوان

پاییزگردی بیش از 6 هزار زن و دختر تهرانی در بوستان های بانوان