مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 دی 1398 ساعت 10:362019-12-25بين الملل

عون در جواب حریری: کسی که کابینه جدید را تشکیل می دهد باسیل نیست


رییس جمهور لبنان در جواب اظهارات سعد حریری درخصوص دولت آینده ای که حسان دیاب مامور تشکیل آن شده گفت: جبران باسیل رییس بزرگترین فراکسیون پارلمانی است و حق تشکیل کابینه را دارد اما این باسیل نیست که کابینه را تشکیل می دهد.

- رییس جمهور لبنان در جواب اظهارات سعد حریری درخصوص دولت آینده ای که حسان دیاب مامور تشکیل آن شده گفت: جبران باسیل رییس بزرگترین فراکسیون پارلمانی است و حق تشکیل کابینه را دارد اما این باسیل نیست که کابینه را تشکیل می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری اسپوتنیک روسیه، میشل عون، رییس جمهور لبنان پس از دیدار با مار بشاره پترس، اسقف لبنان برای مردم این کشور اعیاد مبارکی را آرزو کرد و گفت: امیدوارم دولت روز سال نو تشکیل شده باشد.

دوست داریم لبنان به زودی از بحران خارج شود و تشکیل کابینه هدیه سال نو لبنانی ها باشد.

عون در پاسخ به سعد حریری، نخست وزیر موقت لبنان اظهار کرد: فرض کن این جبران باسیل است که دولت تشکیل می دهد، مگر او حق چنین کاری ندارد، مگر او رییس بزرگترین فراکسیون پارلمانی نیست، اما باسیل دولت تشکیل نمی دهد.

رییس جمهور لبنان با طرح این سوال که آیا حریری قصد دارد آرامشم در حل مسایل کشور را بیازماید، گفت: دولت تکنوسیاسی نخواهد بود بلکه دولت فن سالار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عون در جواب حریری: کسی که کابینه جدید را تشکیل می دهد باسیل نیست

عون در جواب حریری: کسی که کابینه جدید را تشکیل می دهد باسیل نیست