مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 دی 1398 ساعت 08:502019-12-25ورزشي

تیم های بوشهری نیاز به حمایت دارند / VAR از لیگ بعدی الزامی می شود


در فصل جدید فوتبال کشور یکی از الزامات VAR است، یعنی با تصویب هیئت رییسه هر استادیومی که VAR نداشته باشد نمی تواند میزبان باشد.

- ایسنا/بوشهر رییس سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: در فصل جدید فوتبال کشور یکی از الزامات VAR است، یعنی با تصویب هیئت رییسه هر استادیومی که VAR نداشته باشد نمی تواند میزبان باشد.

حیدر بهاروند پیش از ظهر امروز در مجمع انتخابی هیات فوتبال استان بوشهر عنوان کرد: فوتبال بوشهر یک فوتبال ریشه دار در کل کشور است و بازیکنان زیاد و خوبی در سطح ملی دارد.

وی ادامه داد: در فصل جدید فوتبال کشور یکی از الزامات VAR است، یعنی با تصویب هیئت رییسه هر استادیومی که VAR نداشته باشد نمی تواند میزبان باشد.

رییس سازمان لیگ اظهار کرد: ان شالله که بتوانیم در کنار هم موفق باشیم، به هر حال از اهداف فدراسیون رشد و توسعه فوتبال در استان ها است، و طبیعی است که باید رشد و توسعه یک فوتبال اصولی بیشتر باشد مثل استان خوزستان.

استانی که دو تیم در لیگ برتر و چندین تیم در رده های مختلف دارد استان مستعدی است، در حالی که بعضی استان ها شاید در لیگ دو هم تیم ندارند که شرایط متفاوتی درباره این استان ها وجود دارد.

بهاروند تاکید کرد: مسئولین استان کمک کنند و پای کار باشند، به خصوص در مورد تیم هایی مانند شاهین بوشهر، ایرانجوان، و پارس جنوبی جم که نیاز به ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم های بوشهری نیاز به حمایت دارند / VAR از لیگ بعدی الزامی می شود

تیم های بوشهری نیاز به حمایت دارند / VAR از لیگ بعدی الزامی می شود