مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 دی 1398 ساعت 05:202019-12-24سياسي

لزوم احداث برج فناوری برای گسترش مهارت های فناورانه


رییس برج پژوهشی محمد رسول الله(ص) علوم پزشکی شیراز گفت: ایجاد برج دوم پژوهشی با هدف گسترش مهارت های فناورانه و تحت عنوان برج فناوری، یکی از ضرورت ها برای توسعه فناوری و فعالیت های فناورانه است.

- ایسنا/فارس رییس برج پژوهشی محمد رسول الله(ص) علوم پزشکی شیراز گفت: ایجاد برج دوم پژوهشی با هدف گسترش مهارت های فناورانه و تحت عنوان برج فناوری، یکی از ضرورت ها برای توسعه فناوری و فعالیت های فناورانه است.

امیر دشتکی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه برج پژوهشی محمد رسول الله(ص) یکی از پتانسیل های بی نظیر دانشگاه علوم پزشکی شیراز است که نظیر آن کمتر در کشور دیده می شود، گفت: نزدیک به 70 مرکز تحقیقاتی در فارس وجود دارد که نیمی از آنها در این برج مستقر شده است.

او استقرار تعداد زیادی از مراکز تحقیقاتی در این برج را موجب کاهش نیاز به فضای فیزیکی و صرفه جویی در نیروی اداری و تجهیزات دانست و افزود: مراکز بالینی و غیربالینی که در گذشته کمترین ارتباط را با هم داشتند، امروز به واسطه استقرار در این برج، ارتباطات بیشتری با هم پیدا کرده اند و پروژه های مشترک بین رشته ای در دست اجرا دارند.

رییس برج پژوهشی محمد رسول الله(ص) با بیان این نکته که برج پژوهشی موجب شناسایی نیازهای تحقیقاتی شده و تلاش مدیریت برج شناسایی نیازهای فناورانه است، به بازدیدها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم احداث برج فناوری برای گسترش مهارت های فناورانه

لزوم احداث برج فناوری برای گسترش مهارت های فناورانه